Race helg med sverige besök

Har varit en fullspäckad helg :) I Torsdags var jag och tatuerade mig fixade ludwigs namn på höger handled då jag har tildas på den vänstra :) Nöjd är jag över det :) (det gjorde rackarns ont) Efter det var jag och jobbade på underbara Sälskär på trobergshemmet :) gillar den avdelningen och personalen jätte mycket :)

I fredags kväll kom våran kompis Palle från sverige på oväntat besök :) Vi vart såklart jätte jätte glada att sa honom för det var ett tag sedan, men han har varit upptagen hela sommaren med sina race och sin flickvän så vi förstår att han har haft det fullt upp ;) Men Tilda var överlycklig lördagmorgon då hon såg att Palle låg på soffan och sov :)

Lördagen började med att jag for till cheeky för att mocka, sen vart det att fara till båten och möta upp goda vännen Maria hennes sambo Mattias och deras lille son Loke :) SÅ roligt att träffa dom för det var ett tag sedan sist.. usch vad länge sedan det var :/ Men nu fick vi äntligen träffa dom :) Så det vart pyttipanna lunch och så bar det av till vårat lokala flygfält på race. Dock svindyrt att gå in och sen var det nästan inga bilar alls :/ Den enda ur vårat team som körde var Micke med sin volvo för jimpas bmw hade någge problem med soppatanken... :( Men men. Det gick bra för Micke och hans bil höll ihop förutom att han rev sönder växelspaken ;) (d gick lite vilt till tydligen).

Nå det var roligt att vara på race och tilda älskar det då är hon verkligen på hemmaplan :) Det var ju race premiär för Ludwig som tyckte det var roligt en stund sen fick han tråkigt så vi for hem och lagade trotillas vart middag vid 21tiden ;) Ibland blir det tokigt. hehe..... Nå det vart film och mys med chips och godis sen vart det sängen då alla höll på att somna redan i soffan haha. Mika missa nästan hela filmen och sov i saccosäcken ;) hehe

Idag var det lite tråkigt för Maria och Mattias och Loke åkte hem redan med 13 båten för mattias skulle upp och jobba jätte tidigt imorgon :/ Men det var roligt att dom kom endå så vi var ju glada :D
Så efter att dom farit iväg mot båten åkte vi till racet jag och Ludwig för Palle, Mika och Tilda hade redan farit tidigare. Dock var det fortfarande dålig uppslutning på bilar och egentligen inte nå mycket folk heller, men jag förstår att man inte vill betala 15euro.....

Men men... Det har varit en toppen helg med goda vänner och så har jag ju snusat bebis ;) lite bebis sjuk vart jag en hastiger sväng men sen gick det över ;) Han var så snäll Loke och så söt och herrejessus vad hår han hade på huvudet ;)
Så vi tyckte att det bara var roligt att dom kom över för jag har velat träffa Maria och Loke sedan hon var på bb med honom men eftersom att jag jobbat som en dåre så har tiden ej funnits :/ Men nu fick jag äntligen träffa dom så glad jag vart :) har verkligen saknat Maria :)

Så med andra ord det har varit en toppen helg :) Ska lägga in bilder en annan dag för nu är jag tröttast och ska just sova bara Ludwig har somnat.

Natti natt.

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback