OJ!

Var ett tag sedan jag blogga nu igen.... Hoppsan... Men har haft fullt upp med annat...

I lördags var iallafall jag Ika o Jennifer till Uppsala på shopping egentligen på jakt efter den perfekta klänningen till mamma blogg galan :) Dock kom det ju med lite andra goodies också men jag hitta iallafall klänningen med stort K nu saknas bara väskan med stort V som kommer göra outfitten till det mest lyckade i styling väg jag någonsin lyckats med iaf. :) Sen ska jag klippa håret kanske färga det också och sedan göra en nagel förlängning :) Yey kommer bli sjukt snyggt iaf :)
Tack för den dagen tjejer ni e bara för underbara :))

Ja och så har jag då varit ledig i fyra dagar :) toppen. Har spenderats med barnen och egentligen har vi mest tagit det lugnt och möblerat om tildas rum som jag personligen tycker att vart mycket bättre än tidigare. Och tilda verkar också gilla det. Så hon fick sina nya krukor i fönstret tillsammans med blommorna som hon sådde med mommo sin tidigare under våren. Dom har blivit riktigt stora och Tilda vårdar dom med omsorg :) gullunge...

Idag piffa jag till  hemmet lite med limegröna vardagsrums gardiner och en matchande löpare till matsalen :) det vart riktigt fin, dock tyckte mika att det kanske var lite för mycket färg men det tycker inte jag :) riktigt snygg färg dessutom när dom väl satt uppe eftersom att jag tycker att vi annars har ett ganska tråkigt hem så ville jag denna gång ha färg. Nu är det bara till att bestämma vilka tapeter vi ska ha i hela vardagsrummet till eftersom att snart snart kommer våran tulikivi :D

Ikväll var det förståss me and i party hemma hos jennifer och självklart landa det några av vårens nyheter i shoppingkorgen ;) Till båda barnen självklart :) Jätte trevligt gäng och goda skratt. Samt att jag fick snusa på syrrans underbara prinsessa :) SÅÅÅÅÅ SÖT! Mosters lilla sessan :)

Nu ska jag snart sova så jag orkar med jobbet 12-21 imorgon :)


KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback