Sorrow in my heart

Cheeky har inte blivit bättre.. Red henne idag och det var fruktansvärt vad hon var obalanserad ofokuserad och snubbla på allt från gruset till sina egna fötter :( inte ens hennes annors pigga beteende fanns där, det gick lååångsamt idag. Sorgligt. Prata med stallchefen som tyckt att markjobb ca 1 vecka till och sedan prova rida igen om hon då känns bättre annars måste jag ta det tyngsta beslutet i mitt liv :( ett beslut jag egentligen bara skjuter upp och vägrar inse faktum.. Jag vill inte förlora denna allra finaste av vänner jag har.. Må va att hon är häst men det är tack vare henne jag orkar med vardagen och att orka vara en bättre mamma. Älskade Cheeky. Du är fantastisk och tillsammans ska vi klara detta!!


KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback