En Torsdag med full fart

Idag har det varit full fart här hemma hos oss sedan klockan 10 imorse då Saga och Sebastian kom för att stanna till halv fyra. Det har gått över förväntan bra. Barnen har lekt jätte jätte snällt och pojkarna sov 2 timmar samtidigt, saga vaknade efter att ha sovit 2 timmar före men slocknade igen i famnen min efter att ha lekt på golvet med Tilda :) Jätte roligt, och dessutom hann jag endå med disk och en maskin tvätt trots att jag hade fyra barn här idag :) Och så kom Johanna och Nellie över för att köpa en halare men stannade på en kaffe och lek :) skojj!
Så det har varit en händelserik dag och barnen var lätta att natta ikväll ;)
 
Så överlag tycker jag dagen med alla barnen gick bra, dock ingen stress. Och jag höll lugnet ;) IMPAD! haha men jag tycker att jag hade läget under kontroll och jag hann dessutom med att fara till Cheeky och mocka då mamma var över :) tack mamma för hjälpen :) Och ut hann vi en stund innan åsa kom efter sina gullungar :)
 
Ikväll har våra underbara vänner Daniel o Fia o deras underbart söta dotter Sara varit här (vårat gudbarn). Underbart underbart! Jätte roligt att få umgås, då det inte blir ofta då jag jobbar som en dåre... Och ibland har jag även cheeky, så ibland hinnner man inte med allt man skulle vilja hinna med :) Så idag har jag haft turen att mysa med fina lilla Sara och prata massa med Fia och Daniel vilket alltid är lika roligt. :)
 
Lite bilder från dagen :)
 

Saga o Tilda :)





Tilda och Lortis :)
 
Kram fru bammen
 
 

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback