Bland tomtar o träning

Sådärja då har Lilla Jul dragit förbi med fart. Spenderade Lilla Jul hos mamma ute i sund. Lika trevligt som vanligt. Saknades bara Lina m familj. Men annars var allt som vanligt.
Den 1 december började även min första månad som PT online kund hos mamma fitness sverige. Ser verkligen framemot att få börja med kostupplägget nästa vecka, lika bra att försöka göra det bästa av situationen denna vecka iaf :) Ska iallafall ge det sex månader och sedan en fortsättning om jag inte klarar mig själv efter det sen. Ska verkligen bli intresseant iaf.
Har haft ett smärre bakslag i mitt mående igen, så är sjukskriven till tionde december med eventuell förlängning. Inte mycket att göra åt. men jag måste ta hand om mig själv först innan jag kan ta hand om andra.
Har iövrigt haft en tuff vecka med influensa o uvi... L har också varit sjuk. Så det har varit tungt både för humör och själen. Men det kommer att bli bättre.

Idag var det grötkväll på tildas dagis vilket var super mysigt och barnen var jätte duktiga. gullungar. Ludwig var under tiden med sin mommo o käkade på hese o sedan till ukki o tätti på kalas. Imorgon kommer tjejerna på fika igen. Tycker om att det har blivit rutin nu igen att ha en veckofika tillsammans. Det är underbart faktiskt. <3

Nu ska jag natta barnen. Sen natta mig själv.

Natti natt...

Kramar

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback