träningen

det går riktigt bra faktiskt :) ikväll ska jag köra killerpasset som jag kallar det ;) varje fredag it is :) tycker faktiskt att det är riktigt roligt att träna igen, ska även försöka åka på badminton en gång i veckan bara för att det är sjukt roligt att spela. :) kanske jag får ngn med mej annars går d ju inte att spela haha
julen har varit bra. vissa dagar har jag inte velat stiga upp ur sängen, men sömnen är lite bättre iaf. tur det. men blir fortfarande lätt orkeslös och distraherad.. så kan det vara ibland. har dock en resa att se framemot i januari m ngra av favvisarna. :) saknar jobbet men tänker inte fara dit förren jag är helt 100 på banan igen. ska träffa doktorn nästa vecka o se om jag blvit bättre.. lite bättre känns det men som sagt inte helt 100 men det kommer det med. just nu tar jag dagen som den kommer och bara är i nuet med barnen o maken. viktigt att ta vara på varandra och stöda varandra.
kram

KOMMENTARER,

Krya på dig, gör sånt du tycker är roligt och ta det lugnt.

2013-01-02 // 14:20:19

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback