Simmat

Idag har vi simmat tillsammans med barnens mommo, Moster Lina o Albin, Moster Åsa och Sebastian, Tea, Tanja och Arvid :) Och det var jätte roligt :) Tilda har blivit såå himla duktig på att simma och dyka :) Herregud vad tiden går fort :) Min stora tös <3 Vi simmade kanske en timme. Det var första gången för Ludwig i en bassäng och han tyckte väl inte att det var det roligaste jag hittat på ;) han skrek och var ledsen dom första 10 min men sen var han nöjd över att sitta på kanten och plaska med fötterna och leka med digitalkameran :p tur att vi var så många och att mamma var med och roade tilda eftersom att jag hade fullt upp med Jr... haha. Nåja han älskade bastun iallafall, tilda har egentligen aldrig gillat att bada bastu men det gjorde Ludwig, satt som en kung på lavan :) haha! Tilda åkte sen hem med Mommo för att sova över där lite sportlovs mys :) saknat henne idag... Ludwig också har gjort det, han letade efter henne då han sovit sin eftermiddagslur... gullegubben...

Imorgon fyller gammelmommo år och då ska vi fara ut på landet och fira henne :) Tror att jag far innan L ska sova så jag kan ta en ordentlig promenad med Mila om det är redigert väder :) Så kanske L sover längre än kanske 20 min haha.. ska försöka hitta en tårta att ta med också :) MUMS!

Ska även påminna alla underbara bloggande mammor att anmäla sig till mamma blogg galan den 12 Maj det finns en dags biljett också om man inte har möjlighet att sova över pga olika orsaker :) Kom igen jag ska fara och jag var även dit ifjol och det var toppen :) värt varenda euro och jag hoppas att det är det detta år också. :)

Har funderat på att byta plats åt bloggen min, men samtidigt gillar jag denna sida dock är det jobbigt att jag inte kan laga header och annat själv och måste ha syrran att göra det. Imorgon hoppas jag iaf att Mika köper en ny data så denna vi har får gå i pension och jag får ett sjysst photo program att göra fina bilder och annat i :))

Och eftersom att jag är såå förbaskat bortskämd så vet jag att jag kommer ha en ny data inom kort ;) haha!

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback