Komiskt

Jag tycker d e ganska komiskt att jag inte är fadder till mina syskonbarn men att jag o Mika ska få bli faddrar åt goda vänner som vilken dag som helst ska få bebis :) o vi är jätte glada o stolta över uppgiften som vi tar på allra största allvar :) så den 21 juli är det bröllop o dop å då ska vi bli faddrar :) plus att vi är toastmaster par :) kommer bli jätte jätte roligt :) ser verkligen framemot detta o jag är en stolt blivande gummor :) barnen ska va med mamma om hon e ledig eller med farmor som har semester :) ska bli sjukt roligt ser verkligen framemot detta :) hoppas bara att bebisen tittar ut nästa vecka så jag är hemma ;) men kommer den nu snart i dagarna så får jag nog svänga via bb på hemvägen på söndag :) haha! Måst se om jag hittar ngt gulligt i swe att köpa :) är ju såååå roligt att handla bebis kläder :)

Kram bammen


KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback