Stora barn

Det har jag nu. :) Tilda har idag fått en 90*200 säng för Jr behövde få växa sängen pga att han klättra ur den o flög på ansiktet. Han hade bara tur att han inte bröt ngt. Men ikväll trodde jag nattningen sku bli jobbig eftersom Jr tog fyra timmar att natta i fredags o tilda likaså. Dom triggar ju varandra om den ena är vaken o den andra ska sova. Dessutom avskyr tilda förändringar och redan då vi bar in sängen så börja det gråtas. Jr däremot han gilla läget och slockna på 10min :) tilda håller på o maskar sig ur sina rutiner som vanligt, jag tror d e ngn form av trots igen men denna gång är det inte så farligt som förra gången då det var trots :) kanske för att jag tar d med ro denna gång. Båda våra barn är ju 99% av tiden väldigt glada så det är ju bara om det är riktigt tokigt dom e ledsna :/ men nu ska jag försöka få den stora i säng o sen blir d promenad med jennifer o Mila :)

Kram mamma bammen


KOMMENTARER,
» Ninni

HEJ! Ja förändringar kan vara jobbiga, men sen kan det vända och gå hur smärtfritt som helst nästa gång. Ja barnen är ju som vi andra - bara människor... Ha en bra dag.

2012-05-21 // 09:50:16

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback