Gårdagen

Igår var det jobb som gällde. Usch för att jobba helg. Men men det är bara att bita ihop och göra det bara. :p
 
Nå efter jobbet så bestämde vi att vi som familj skulle göra något tillsammans eftersom det blivit lite dåligt med det.
Så efter mycket om och men blev det iaf en tur till stallet, jag trodde att janå men det blir ju bara mockning då iaf eftersom att alla i familjen är hästrädda utom jag... 
MEN tji fick jag. Tilda red i 35 minuter utan avbrott eller rädsla. Mika vågade även hålla i Cheeky :D glada jag! det var riktigt trevligt och roligt! Äntligen som jag har väntat i fyra år på detta. Jag vart såååååå glad! Och cheeky var ju som ett ljus i vanlig ordning. Fina familjen lixom. Underbart att äntligen ha fått dela mitt intresse med dottern lixom. Oj oj detta gör ju att man vill mer ut på landet så man kan ha hästen hemma på gården så att barnen och jag kan pyssla om cheeky fast inte mika är hemma. Och tyvärr vart det ju ingen bild på denna historiska händelse eftersom att min nya fina samsung är på lagning efter att jag spräckte skärmen... Så jag har min idiot gamla nokia utan kamera... så ingen bild denna gång. Men nästa gång kommer systemkameran med och då ska det fotas flitigt. Men jag är iaf stolt över min extremt hästrädda make och dotter som faktiskt vågade pyssla om cheeky lite iaf. Och Ludwig åkte vagn och tittade bara med stora ögon :D haha gullungar! Så på fredag blir det simmning med familjen och säkerligen middag på wirrans :D Roligt att kunna göra saker tillsammans. Det har ju varit lite dåligt med det på sistone. Dessutom så har jag jossan o sandra bokat in lite trevligheter i januari :D cant wait! Inga ungar eller gubbar ska med. Hoppas Mika hittar på ngt eget med grabbarna också. alltid roligt med sådant.
JOOO just det köpte en crosstrainer igår HAHA så nu ska d nog gå bra med hela träningen hoppas jag. försöker ju inspirera mika också men men får se hur det går ;)
 
Nu ska jag försöka njuta av tystnaden. Lilleman sover o tilda o Mika har innebandy ikväll :)
 
Kramar
 

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback