Ledig Dag

Idag har det varit ledig dag. Mycket nice. Har haft barnen hemma från dagis idag. Vi var in till stan och fixa lite grejjer från apoteket. Eftersom Ludwig har brännt sitt finger så måste det putsas ordentligt alla dagar. Sen for vi till godby för att åka båt med Ukki o Tätti :) Det var riktigt poppis från alla parter :) Så nu har man sett en del av saltvik sjövägen :) (kommer bilder senare)

Just nu vilar/sover Ludwig. Tilda ligger i soffan o kikar på barnprogram :) Jag har occuperat den andra soffan. :)

Ska också sova en stund eftersom att jag varit vaken sedan 05 med Ludwig. Dock har han småslummrat med mig, men sen har det varit fullt ös medvetslös :)

Nej jag skriver senare.

Kram fru bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback