Gladiator fredag

Idag är det äntligen fredag!
Jag trodde Mika sku arbeta med firman denna helg men sikken tur jag hadde så blev det inte så :) Så det betyder familjemys hela helgen :) Imorrn blir det ju då middag ute hos mamma och pappa tillsammans med några syskon och före det ska jag till stallet och mysa med cheeky i stallet. Har haft en sämre dag igen. Inget har riktigt funkat varken med barnen eller mig själv. Det märks tydligt på dom att dom vet att mamma ibland är ur form. men shit happens. Har även efter denna dag ett mycket mycket tungt beslut att fatta och det kommer bli en ännu värre period efter detta. Samtidigt har det hänt något med min älskade lilla Mila. Hon mår inte bra, det syns lång väg att det är något fel. Jag har nog haft på känn ett tag att det är nåogot på G men nu har hennes humör ändrat också. Inte ilsken men ledsen. Sen går hon inte rent längre, utan haltar och vill inte riktigt gå ut och gå alla dagar, speciellt inte om det är riktigt kallt. Hennes leder verkar inte må bra. Och det har ju varit från och till. Så på tisdag ska vi till veterinär och kolla henne samt förhoppningsvis få en röntgen gjord och hoppas på att det är lättåtgärdat och att hon bara behöver äta medicin. Åt ju rimadyl i höstas mot en stukad tå och det funkade ju ganska bra. Så får se om dom hittar felet. Älskade hund. 
Ludwig ser ut som en tvättbjörn då han haft två olyckor irad på dagis denna vecka, ena dagen var det spade i hö.öga o nästa dag trilla han in i dockhuset o fick blåtira på vä.öga :) HUPS! han har inte heller haft en bra vecka ;))
Jag lyckades ju tövvla i hallen o vurpa så jag landa på min redan jävligt sjuka lilltå, så det gick inte speciellt bra. För min lilltå gillar inte crosstrainern just nu... fy f-n vad ont det gör och samma sak då jag går ut o gå med Mila inte skönt inte... Ibland tappar jag kännslen i tån oxo,... men jag tror att d kanske snart blir bättre.. hehe. inte lätt då man ska tövvla på egen hand ;)
 
Det är roligt att läsa att många är intresserade av min träning och framgång :) Tyvärr så är det så att jag hatar att fotografera mig och har lovat mig själv att lägga ut en före och efter bild då jag har klarat mitt mål. Innan dess vågar jag inte lägga ut en bild. :p men som sagt i slutet på maj hoppas jag kunna visa en sjysst efter bild ;) 
 
Nå jag hoppas att allt är bra med er andra denna fredag då det faktiskt är familjemys på högnivå samt en massa chips o SJÄLVKLART GLADIATORERNA!
 
Tilda älskar gladiatorerna och det är hennes höjdpunkt på hela veckan :)
 
PUSS O KRAM!
 
 

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback