working man

Mika jobbar dubbelt denna vecka, han e på sitt vanliga jobb på dagen o på kvällen/natten jobbar han m firman. är stolt över honom o danne att d går bra för dom.
men jag hatar att va ensam på kvällarna. d e konstigt att d fortfarande efter 10år tillsammans ska va så svårt att hitta sömnen fast jag e aptrött när jag ska sova ensam. jag har ju barnen men dom sover i sina rum. katterna o mila är ju iaf bra sällskap iaf :) gullit.
annars går d framåt, har planerat nästa vecka i jobbets tecken. skulle borda vara hemma lite till men börsen skriker tom o det finns munnar att mätta o räkningar som ska betalas. så kan inte gå hemma mera. hoppas mötet på måndag går bra och att vi kommer fram till en bra lösning.

känndes bra att prata med svärmor lite flyktigt om trobergshemmet, saknar dom lite. men men så är det. kan ju alltid hälsa på.

har haft mycket tid att fundera under min sjukskrivning och har kommit fram till vad som är viktigt i livet, vad som är prio ett just nu. att inte se på alla måsten utan göra saker som faktiskt oxo är roligt. räkna upp tre bra saker med dagen o fokusera på det och göra d bästa av d dåliga. lära o lyssna. jag vet vad jag vill men det finns för många hinder ivägen just nu. det finns mycket som man vill göra men inte kan. ekonomiskt just nu, men det kommer. en dag är det min tur!
undertiden gläds jag åt andras framgångar o hoppas på fortsatt lycka.

har gjort mig av med energitjuvar o ordnat upp kontakten med vänner som tålmodigt fått stå i bakgrunden då jag försökt rädda mig själv. tack för att ni finns. mina guldkorn.

sen försökt att se på livet ljust o framtiden på ett annat sätt. ingen stress bara ro. det blir min tur. nu ligger fokus på barnen. mina älskade barn.våra älskade barn.. o kärleken mellan mig o mika. viktigt att ta hand om detta. för familjen är det viktigaste man har. dom finns i vått o torrt.
men iaf så mår jag bättre o d tackar jag familjen o vänner för. kärlek till er.

KOMMENTARER,

Syrran du har fått ett blogaward från mig, gå in på min blogg å kolla! :D

2013-03-02 // 14:56:53

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback