2013

mitt 2013
* ska lyckas med mitt träningsmål som ska va till 31.05.2013 då ska jag ha gått ner mina kilon o blivit av med kärlekshantagen
*ska ta riktigt väl hand om mina vänner
(träffas oftare)
* rida för instruktör med cheeky 1ggr i veckan, bli bättre på att planera veckorna i ridväg
*inte skjuta upp saker till senare
*åka till london
*göra ett försök att sluta röka
*spendera mycket tid med familjen
*ha en slapp semester
*leva mera i nuet
*finna 10 saker varje dag som är bra med just den dagen
*gå en kurs med mila
*lära mig dansa styrdans
*kunna släppa loss nykter!
ja kort o gott ska jag göra 2013 till ett år fyllt med att lyckas istället för misslyckanden och denna gång ska jag inte ge upp. dessutom hoppas jag att detta är bloggåret för mig. :p

haha!
2012 bjöd på
sorg och glädje
hälsa och ohälsa
nytt jobb på tallgården
blev moster till Saga och Alva
blev gudmor till Sara
blev fru hultgren <3
var till kolmården m familjen
firat framgångar
firade 9år med mika <3
fick gå på daniel o fias bröllop

det var även 2012 i stora drag :)

nu blickar vi framåt över ett blankt kalenderår som ska fyllas med nya minnen
och foton att sätta i albumen :)

god fortsättning på er alla!
kram bammen

KOMMENTARER,
» Sus

2013 kommer nog att bli ett toppen år. Lycka till me dina utmaningar.

2013-01-03 // 20:35:30

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback