älskade Brutus

idag fick våran älskade katt Brutus somna in hos veterinären. han var väldigt sjuk, han hade utvecklat njursvikt. fanns inget att göra. det gör så ont i hjärtat. detta är en stor sorg för oss. han har varit en del av mitt liv i 10år i mikas 13år då han varit mikas från början. det var han som godkännde att jag var god nog åt hans husse. han sov alltid alltid med mig i sängen på min kudde. han ville ha värme, han ville alltid ligga i famnen, han följde efter som en hund. han sov alltid riktigt nära då mika var borta. han mötte en alltid i dörren jamande o spinnande. han sura om man varit bortrest o han kurrade så d hördes i hela huset. våran älskade brutus. nu behöver han inte ha ont mera o han får vara med moffisen igen. dom tar hand om varandra nu. älskade älskade brutus.









KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback