Håll om MIG

Kan låta cynisk
Min filosofi
Försöker ändra min stil,
På nått sätt bromsa mitt driv
Jag hustla cash
Och jag gör det med stil
Men jobbar med mig själv
Försöker ändra mitt liv
Jag måste bort här ifrån
Det är inte sunt
Samma gamla snack, samtalsämnen går runt
Ibland jag tänker tillbaks på hur min barndom
Tedde sig
Fick en moral
Som jag tror kan ha räddat mig
Solidaritet är det enda jag vet
Både tänker och ser på det sättet
Allt mer
Miljön den blir hårdare
Terrängen blir svårare
Vi jagar efter droger
Exakt det vad stålar är
Förblindade, förtrollade
Kokade och skållade
Vi bygger upp ett samhälle
Där en stor del blir nollade
Klasskilldnader med barnfattigdom
För nästa generation
Det är ingen bra situation
[Chorus]
Håll om mig
Någonting hotar kväva mig
Håll om mig
Bara du finns där för mig
Håll om mig
Någonting hotar kväva mig
Håll om mig
Bara du finns där för mig
[Vers 2]
Vad pröjsar du i hyra?
Hur mycket lån har du?
Om du säljer den idag
Vad får du nu?

Petter

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback