Drömmar

Ja alla har vi drömmar. Ibland är dom överdimensionerade o andra dagar är dom ganska realistiska. Jag har två drömmar just nu som både kräver en del i pengar tyvärr.. Den ena lite mer än den andra... 
Nr 1 ett fungerande o snygg kök
Nr 2 en fungerande snygg bil 

Men d växer inte pengar på träd o jag vet att ett till lån kanske är omöjligt. Med tanke på att det ska betalas oxo. Jag vet ju att man får ju välja vad man vill ha och spara samt jobba extra. I mitt fall är det nog rökningen som hindrar ett bilköp så valet borde ju vara enkelt ;) 

Nåja drömma kan man alltid :))

KOMMENTARER,
» Anna

Tänk! det tog knappt 2 månader så fick du bilen!! :)
(Å röker ju du än ;))

2013-11-26 // 15:06:46

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback