Slut som artist

Ja det är vad jag är... Är trött 90 procent av tiden igen... Men det kommer nog att bli bättre med tiden men just nu känns det inte så... Nytt schema ha man fått oxo... 3+3veckors schema gäller. Är ju skönt att veta hur man jobbar i 6v men bye bye lååång ledigheten... Får se om d funkar att ha barnen bara 80% nu eller om dom måste gå upp i 100% vilket jag hoppas vi slipper med tanke på priset för den servicen.. Hoho säger jag bara om d blir så... 
Nå man ska va glad att man har ett jobb i dessa spartider så d e bara att släng på sig leendet o köra på bara :) jag har ju faktiskt valt detta yrke själv tillsammans med dessa obekväma arb.tider ;) nåja nästa vecka är jag ledig fredag-söndag sjukt nice o som jag ska pimpla vin på lördagen :) kanske vi får barnvakt så vi kan göra ngt kul oxo som att käka middag tillsammans ute ;) 

Näj nu ska jag duscha o banka huvvet i kudden jobb 07-14.30 imorrn sen MYS med barnen på kvällen :) 

Puss o kram



KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback