Älsklingar

Mina barn är mina älsklingar. Dom har en härlig period just nu med massa kärlek. Dom pratar oftare än skriker. Dom skrattar oftare än gråter. Ja dom har ju sina mindre ljusa stunder oxo men ack så skoj dom har. Jag börjar mer o mer få grej på mamma rollen, dock har d blivit lite revolter då jag har lärt mig säga nej och mena det. Dock är det svårt att få Jr att förstå att ett nej faktiskt är nej. Han gör endå fast han inte får. Och han har en riktig Varför period nu ;) han frågar varför säker 1000 grr per dag haha! Men svar det får han iaf. Tilda börjar bli mer o mer självständig o börjar bli mer hjälpsam hemma o lär sig ansvar. Hon har inte lika många utbrott som tidigare och har börjat bli gladare. Dock har hon i skrivande stund feber. Min lilla tös. Sen har Lill tjejen börjat förskolan o d är spännande tydligen :)
Så mina älsklingar har fullt ös som vanligt :)


KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback