Tid

Nå veckan har varit lite kaos... Började med att jag hade feber söndag-tisdag, förbanna. Sen var det dags för en total halt häst på onsdagen båda bak lixom, jahapp just snyggt då man just kommit igång ordentligt igen med ridning o ett veckoschema som funkar, Ludwig hemskickad fr dagis med diarré och fick därmed stanna hemma resten av veckan, Tilda stegring och jätte hostig. Torsdagen kunde jag tacka mamma för barnvaktandet då jag hade fullspeckad dag med både det ena och det andra, förs veterinär besök med Mila som har visat sämre syn än vanligt. Samt tokigt med höfterna, nå det slutade med att damen bara har ålderskrämpor och medicin för höfterna påbörjade, damen blir ju endå 9år i sommar. :) Sen fika med världens bästa Jossan på bagarstugan och lite loppis kik, alltid lika najs. :) Behövs ibland att bara få vara med en vän o njuta lite extra. Så blev det sedan dags att fara till kiropraktorn för att bli rak igen, vilket ju tydligen hjälper eftersom jag inte behövde bli lika knycklad som sist, yeah! och det känns riktigt bra att ha fått detta gjort efter flera års rädsla, och det bästa är ju faktiskt att kroppen svarat riktigt bra på behandlingarna trots min ganska skarpa snedvridning ;) glad tant jag :)) sedan så hjälpte jag syrran att ta ner gammal tapet i hennes lilla hus och det var bara en vägg kvar efter det så jag for och sov hos mamma tillsammans med barnen som redan slaggade där :) Ibland har man flyt ;) Idag blev det en tripp till sjukhuset med junior som inte har mått riktigt bra dom senaste två veckorna med hans mage, han har klagat över magont, haft diarre och varit allmänt ikke villig att äta. Nåja blodprov ska tas på måndag morgon, men jag jobbar så Mika får fara med honom, mitt mamma hjärta klarar inte av nålar så lika bra att Mika far :) Så som vanligt har denna vecka gått som vanligt, rasande fart och imorrn är det jobb igen. Sen är det dags att ta det lugnt dom dagar jag är ledig. Behöver egentligen kanske ett ordentligt break, lite miljöombyte kanske egentligen från denna ö. Men det får bli sen senare under våren/sommaren. Nu ska det njutas av att det äntligen är vår i luften och att sommaren snart är på ingång :) Underbart!!! Massa kramar till er alla!

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback