Ny vecka.

 
 
 
Ja ny vecka igen, ramlat in i v. 23 och det har gått bra. Fortsatt sjukskriven för foglossningen. Har börjat planera för renoveringen av sovrummen, börjat packa ihop lite i Tildas blivande rum. Jag och Mika får sova i matsalen så länge tills vårat sovrum är klart, finns ju en del att göra där så att säga. Huij. Det värsta är väl att jag är så förbannat trött hela tiden, sover som en kratta och äter som en mus. Har ingen aptit alls... mycket märkligt... känns konstigt att inte ha det. Men jag tvingar mig att äta frukost lunch och middag. men äter jag för mycket kommer det upp. tror att lillebror ligger ganska nära magsäcken och trycker ;) haha!
 
Åter till renoverings planerna. Tilda får vårat lilla sovrum och vi tar tillbaka the master bedroom. Har kollat tapeter på rusta och golv på ikea, så en Sverige resa är snart på sin plats. Tilda vill ha lila väggar och svart inredning och det ska hon självklart få. tösen är endå sju nu och kan bestämma själv. Det enda jag behöver köpa till hennes rum är en matta och en bokhylla. Spegel har mika fått från bygget och resten finns. sängstommen får bli pulverlackad av Oxen ab om den passar in i ugnen ;) Man ska tänka på allt haha, annars får den vara gå. Barnen får även nya sängar från ikea 499kr per st. det tycker jag endå är ganska billigt. Med alla möbler, tapeter samt nya golvet i vårat rum kommer det gå på runt 500 euro vilket jag tycker är ganska billigt med allt som ska dit.
 
Ludwig kommer också att få renoverat i sitt rum, men det blir i sommar/höst. Jag måste spara pengar först haha ;) Som jag gjort nu sedan Augusti. Känner mig lite stolt faktiskt. Det kommer bli fint bara det blir klart, på måndag ska jag hämta färg och tapetklister och göra färdigt vardagsrummet och matsalen. Sen kan jag med gott samvete fortsätta i sovrummen, dock kommer jag att vara helt slut. Och säkert ha jätte ont men det blir fint sen. Syster Johanna har i alla fall lovat att komma och hjälpa då hon har passligt. Jag är ganska otymplig nu och bara jag börjar brukar Mika ta över och fortsätta haha, så jag kanske slipper göra något alls. Men denna sjukskrivning håller på att göra mig galen, jag har så tråkigt och vissa dagar inte ont medans andra dagar kan jag knappt röra mig...
Men snart kommer bebis <3
 
Här kommer lite bilder på det som också komma skall:
Ha en trevlig lördag alla!
Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback