D e skiiit kallt idag....

Idag är det faktiskt inte alls varmt. Har bara varit ute korta stunder, eftersom att man nästan fryser arselet av sig då man går ut. Jag är hos mamma och det blåser rakt på från havet. KALLT!
Det snöar dessutom, klart det när julen är över.. Då ska det komma kallt väder och snö. suck. Men så var det ifjol med. :(

Jag har idag faktiskt börjat att städa lite, eller jag fick ganska mycket gjort. Nu är det bara hallen o köket kvar. usch. Men det hinner jag göra i morgon före jag ska fara och handla lite grejer till Tildas dop på Lördag. ;) Det ska bli roligt att döpa henne, äntligen måste jag säga. Men men. Hon ska ha Mikas dopklänning och sen har hennes gammel mormor köpt en vit body och en vit mössa. Den är jätte fin. Tildas Farmor har fixat klänningen så att det blir rosa band i den tills Lördag. :) Jätte roligt. Åh vad fantastiskt att få ha alla våra nära och kära tillsammans och att vi får visa upp våran älskling. :) När mina kusiner också kommer dessutom. Jätte roligt. :)

Har fått Tilda att somna själv i sängen sin, det är ett STORT framsteg för henne. Så jag ska börja få henne att sova i sin säng iallafall somna där och sen när hon vaknar under natten ta henne till sängen mellan mig och Mika. Men annars så ska jag försöka ha henne att sova där, visa att det inte är farligt att sova ensam. Att det går att sova själv. Sen har tösen idag vänt sig från rygg till mage och det gick jätte bra, sen var det en massa sparkar med benen, så att hon försöker krypa, men kommer ingenstans. Det gör henne ganska arg då hon försöker. Stackarn. Men snart snart. Allt kommer i sinomtid. hehe.

Jag har varit ganska trött på senaste. Men det beror kanske mest på att Tilda somnar sent. Sen har man legat och dragit sig under morgontimmarna. humf... men men. Jag ska börja stiga upp nio alla dagar så att vi får in nya rutiner för oss båda så att hon snart kanske börjar somna tidigare och vakna tidigare. Kortare sovtid under dagen också. Men det visar sig hur det går. Jag håller er uppdaterade om det gör jag. ;)

Nej nu ska jag gå o kika till den lilla sötisen.

Kram Mamma Bammen <3

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback