God Morgon/ God Förmiddag

Idag är det dop. Tilda ska döpas i st. Mårtenskyrka. Jätte fint kommer det att vara :) Helt suveränt. Det ska bli jätte roligt, dom som står oss närmast är dom som kommer att komma. Men vissa kan tyvärr inte komma. Men det gör inget.. Men det finns vissa vi mer än gärna hade sett att kom, men ibland hindrar livet oss från att göra dom saker vi vill göra.

Nu på morgon kvisten då jag har gjort mig i ordning så har Tilda legat och lekt i sitt babygym med sin elefant. Det har hon tyckt att har varit roligt. Lillan har skrattat och pratat helt för sig själv och ibland har jag svarat. ;) Men när jag skulle gå och ge henne mat så visade det sig att Tilda hade somnat på golvet med sin elefant, det ser så urgulligt ut att man smälter. Jag har faktiskt tagit kort på henne. Brutus våran katt har också sovit helt mysko inatt, med halva sig över husse och andra halvan över mig, Konstigare katt får man leta efter. haha.

Igår tog vi det lugnt, mamma och jag var och fixade iordning på st.mårtens, det blev jätte fint. Sen var mamma hos oss ett tag för min lilla syster var på fest till en kompis och hon skulle hämtas först framåt natten. Det gick bra det med. Min andra syster och hennes kille kom också över en stund och pratade lite skit. Mika satt mest framför datan och såg på en dokumentär. Den verkar faktiskt ganska bra den dokumentären. Jag ska se om jag kanske hinner se den här under dagarna. Sen vad det bara sängen som gällde eftersom att vi alla var ganska trötta. Tilda somnade först och sen jag. Mika har jag ingen aning om när somnade eller när han ens kom till sängen.

Mila for till Mamma för att ha hundsällskap av hennes hund, det är bara för att hon har svårt att vara ensam. Men jag vet inte varför kanske för att jag har varit hemma så länge med henne och hon har alltid fått följa med mig överallt.. Så jag försöker att ordna det så att hon ettdera kan vara med mamma eller min mormor. Men ibland har jag henne ensam men ytterst sällan. Det har bara blivit så. Så mammas hund brukar få agera sällskap åt Mila då vi alla ska fara på fest eller dop eller ngt annat. Han är snäll med henne.

nej nu ska jag skrämma mika ur sängen och se om han kanske ska klä på sig. :)

Kram Mamma Bammen <3

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback