Tilda Maria Helena

Det blev hennes namn våran lilla Tildis. ;) Det gick jätte bra på dopet igår. Faktiskt bra gick det :D Men lillan blev såå trött att efter ceremonin var det dags att sova. Så på alla kort tagna efter ceremonin så sover lill tjejen i min famn även då det var dags att ta kort på oss alla så sov hon sött i sin vackra klänning. Vi ska ta kort på henne i den vid ett mer vaket tillfälle också. Det var faktiskt roligt att träffa alla. Men jag kännde mig bara stressad och illa till mods. Gillar inte att vara i centrum heller. Och inte kunde jag gömma mig bakom Tilda eller Mika. usch. Men men det var fint som alla sa. :) Jag tyckte att det var  jätte roligt, men synd att Tilda somnade eftersom att jag hade velat ha kort på henne tillsammans med hennes faddrar. ;) Men det är som det är det nu. :) kan ta det vid ett senare tillfälle. :D Nej nu ska jag försöka lura min syster att komma med käk åt mig innan jag dör av hunger. hehe... vet bara inte vad jag ska äta faktiskt. :)

Kram Mamma Bammen <3

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback