Tjenare!


Första bloggen. Yeah.. Känner mig extremt ball alltså... :) Så nu kan jag äntligen ventilera mina galna ideer till alla bloggare...

Idag har jag drömt om ett nyrenoverat kök och nyrenoverad hall :) Men mest av allt drömmer jag om ett nytt hem till oss tre. Ett hem där vi kan låta Tilda växa upp och få ha olika husdjur. Den som skulle uppskatta att bo på landet mest i hus det är våran vovve Mila. Hon skulle tycka att det är alldeles suveräääänt. :) Jag med för den delen, gillar inte riktigt att bo istan. Men jag älskar våran lgh speciellt efter att jag fick mitt vardagsrum fixat av min fantastiska familj och våra vänner :D Jag tycker att d e fantastiskt.

Jag är sååå glad för att jag har min mamma alltså Tildas mormor. Hon är såååå underbar, utan henne hade jag inte vetat vad jag skulle ta mig till. Jag är så tacksam över att jag har henne, hon hjälper mig och ställer alltid upp och det gör mig¨evigt tacksam! Jag måste fara ner till stan o  se om jag hittar ngt fint som kan representera hur mycket jag uppskattar min mamma.

Tilda har blivit så duktig. Idag satt tösen upprätt i en stolsjälv med hjälp av lite kuddar, det gick jätte bra. Men hon kan inte sitta speciellt länge eftersom att hon har sååå mjukt skelett. Idag har hon även sett att hon har fötter så hon har faktiskt börjat småleka med dom och även sitt babygym har hon börjat dra i alla djuren som hänger ner. Jätte roligt och jag är s¨ååå himla stolt över henne. <3
Det är så fantastiskt att se henne göra olika saker.. Hon har verkligen förändrats under dessa tre månader. Det är helt fantstiskt. helt underbart att se sin dotter utveckla sina kunskaper varje dag. :)

Nu ska jag natta tösen våran. Älskar min familj.

Kram Bammen,

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback