Trött...

image3

Syrran gjorde denna i Photo shop ikväll då hon och Pappa var över en stund före dom skulle hämta mormor till Ålfen. Mika kom just hem, Tilda har sovit i kanske en halvtimme så jag ska ta med mig Mila och gå ut en sväng. Idag är jag faktiskt hemskt trött, jätte trött så trött att jag bara känner mig tröttare... usch.

Men Tildisen har varit super gullig hela dagen, men sovit mycket mindre än vad hon annars brukar göra så jag fick inte allt städat, men jag ska försöka att städa resten imorgon. Som att torka golv och dammsuga, den tråkiga biten. Men jag har faktiskt varit duktig idag och gjort en liten fotobänk. Men annars har Tildis varit mycket på golvet och donat med sitt babygym, det gillar hon och det är alltid lika roligt. <3 Sen var vi på till Mariebad med Becki Lina Kjell Liam och Lova och simmade en kort stund, för Tildis tyckte att det var hemskt kallt i vattnet. Eftersom att hon ska bada i 32 33 gradigt vatten annars på babysim, men det var bara 30 gradigt och till o med jag o lina tyckte att det var alldeles för kallt vatten. usch. Men jag vill alltid bada varmt, gillar inte kyla. Haha.
Nej nu slirar det för mig... ska ta med mila ut och gå nu iallafall..

sova sen... ZzzzZZZzzzZZZzz Älskar min lilla familj <3

Kram Mamma Bammen<3

KOMMENTARER,
» Dez

fin bild du lagt in hon e duktig på det där din syster
vi ses snart
pussa Tilda
Kram Mamma

2008-02-03 // 19:58:42

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback