äntligen

Jag skrev i Måndags men det gick inte så jävla bra.  Jag trodde att jag var inloggad men det var jag inte så jag skriver idag istället.

Måndag.

Tildas öga såg hemskt ut, stack till hospitalet för att få hjälp, och kanske träffa en doktor som fattar att tilda har obehag av att ha det som hon har haft det nu i snart 6 månader. Så jag lät det se så hemskt ut som bara var möjligt. Vi kom dit kvart i fyra och fick träffa en doktor först vid kl sex, då det tog en stund. :( Men iallafall vi snackade med doktorn som skrev en remiss till ögonläkare eftersom att hon INTE kunde utesluta ögoninflammation. YES äntligen någon som fattar att det behöver göras något åt hennes öga. :) plus att tilda fick lite antibiotika som hon ska få i fem dagar. :) Äntligen en läkare som tror samma sak som jag. :) och det bästa av allt är att tildas öga faktiskt börjar bli bättre. :) tack till mamma också som tog hand om tilda då jag var och handlade och sen fixa mitt kök. tack Mamma. <3

Tisdag.

Janice och Lucas var över en stund under förmiddagen :) Jättre trevligt, vi var ner på stan och kika efter lite kläder och annat. :) Jag hitta en body och ett par coola brallor till Tilda. ;) Sen var det hem och käka kladdkaka med grädde, jätte gott :) Pratade lite skit medans barnen sov. :) tröttisar var dom. hehe.

Onsdag Idag.

Har inte gjort speciellt mycket alls idag. för jag har fått MAGSJUKA. USCH. Vill inte alls ha det, det smittar så förbannat. och det är dessutom jätte äckligt. Tilda har som tur är INTE fått det. Så Mika har varit hemma med mig och Tilda eftersom jag inte har vågat ta i tilda eftersom att jag inte vill smitta henne. det skulle vara hemskt om hon också fick magsjuka. Så denna dag har gått för mig i sovandets tecken medans tilda och Mika har underhållit varandra. :D Nu ska jag se på tv en stund, sen sova igen. trött trött. hoppas att jag är frisk imorrn.
Tilda har börjat krypa nästan hel kryper b´nu gör tösen :) Hon är jätte duktig, jag är så stolt över henne. :)

Natti natti.

Älskar Min familj jätte mycket.

Kram Mamma Bammen<3

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback