helgen avklarad

har varit på stugan både i fredags och igår tillsammans med tilda, mamma, mormor, pappa och hundarna. Underbart väder som vanligt, vilket det ju faktiskt också är idag. Har inte gjort så mycket mer än att bara varit lat ute på stugan. Jätte skönt. Var en kort sväng igår till garaget innan jag får till stugan. Då var Emma och Micke och Mika där. Det var trevligt. Sen då vi kom till stugan så var tilda vaken en stund, sen var det dags för henne att sova. Hon sover som allra bäst ute på landet :)

Idag har vi varit och handlat och sen har vi inte gjort så mycket. Jag har rett upp i köket eftersom att vi ska laga lite middag idag. Gott ska det bli, det blir kött, sås och gratäng. GOTTI GOTT. Sen så kanske elise och danne sku komma över så att mila fick leka med simba en stund, mila tycker det är så roligt då simba kommer över och ska leka. :) Enda hunden hon brukar leka med, så jag hoppas att dom kommer.

Nåja nu ska jag gå ut och sätta mig i solen tillsammans med Mika, han kom just hem. Han har vart och kollat någge grejs som jag egentligen inte vet vad var för något. Mika fyller snart år och jag vet inte alls vad jag ska ge honom. suck vad jobbigt. Men jag kanske hittar på någge som han uppskattar, men jag ska iallafall ge någge från Tildi. Så får vi se hur det går sen. Vad jag ska hitta på från mej, han e så förbannat svår att hitta presenter till och hans hobby är ju inte den allra billigaste. hehe.

kram kram

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback