inskolning. ledig. sjuk.

Sitter hemma och har blivit sjuk. skit också. har varit sjuk med täppt näsa feber och hosta. så jag har alltså fått flunsan. uhhhhh. tycker synd om mej själv. for ut till mamma idag bara för att få lite avlastning med tilda. känndes inte bra att göra det men iallafall. tack till mamma för att hon alltid ställer upp och finns där för mig. utan henne skulle det inte fungera.
Har även skolat in tilda hos sin dagmamma sussi. Jätte trevlig tant. Tilda gillar henne skarpt. :) Det är det allra viktigaste. Tilda har träffat henne fyra dagar. Igår gick det jätte bra då lämnade jag henne ensam för första gången i en och en halv timme. Det hade gått jätte bra och tilda var super duper trött då hon kom  Det hem det var vart bara lite lunch och sen hastigt ut i barnvagnen för att sova. :)
Idag lämnade jag henne i  ca 2 timmar. Det hade också gått jätte bra. Då jag kom dit så kom hon springande hej mamma! gulligt bara värre. :) Sen skulle hon visa lite snö som fanns på marken och säga hejdå till dom andra barnen. Imorrn ska hon vara längre. Hon ska vara från halv åtta till tolv. Ihhh. vet inte allls vad jag ska hitta på under tiden. kommer väl antagligen att ligga däckad på soffan och försöka vila kroppen lite. men jag har egentligen en massa jag skulle behöva göra, som att diska tvätta och dammsuga. men men. jag får se hur jag mår imorrn och att tilda inte blir sjuk. peppar peppar ta i trä. d skulle vara lite förargligt eftersom att vi har inskolning. men det gör ingenting mika ska vara ledig nästa vecka för att fortsätta inskolningen om det behövs. :) men sussi trodde inte det. men vi får se kanske tilda blir lite ledsen imorrn jag har ju endå varit där tillsammans med henne varje morgon till 9 tiden. hon är ju så duktig. jag är stolt över henne. jätte duktig tjej. hon har även fått en ny tand. hehe. så nu är det åtta gaddar u munnen hennes. :) jätte kul jag tycker att det har tagit länge för henne att få fler tänder, men nu kanske det kommer att gå fortare.
nå nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar imorrn.
hoppas bara att jag är frisk till helgen så att jag kan jobba i helgen. men blir tilda också sjuk så då måste jag vara hemma med henne. 
nee slut gnällt över allt. kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Hoppas du kryar på dej snart! För Elin går det jätte bra hos dagmamman. Hon bara leker o har det bra hela dagarna, så skönt!

2009-02-04 // 20:20:07

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback