helgen avklarad.

Varit en ganska bra förra vecka. Jobbade extra på måndagen, det var faktiskt riktigt roligt att träffa alla igen dom flesta verkade glada att se en igen :) Tisdag gjorde vi faktiskt inte så mycket. Onsdag var vi till stugan jag och Tilda som vanligt eftersom att Mika var till sverige efter grejjer. Tilda fick åka båt tillsammans med sin moffa o gummor lina samt hennes sambo tobbe. det tyckte hon var jätte jätte roligt. ville åka mera, men det började blåsa så det var ingen ide då mera. Hon gillar allt med fart och fläkt precis som sin pappa :) Sedan kom mika efter middagen ut till stugan och vi stannade över natten. Tilda gillar att vara där ute, i den naturnära miljön. Tillsammans med hundarna och kattorna :) Sedan har vi ju kvigor som går där över sommaren också, vilka Tilda tycker är jätte roliga :) Sedan under onsdagsnatten började det regna som bara den. USCH vilket regnväder det kom iallafall. hemska saker. på torsdagen hade det fortfarande inte slutat. huhuj. Vi kom inte torrskodda till bilen iallafall.:( Tilda tyckte det var jätte jätte roligt med vatten. Plaska vatten sa hon flera gånger :) Men jag och Mika tyckte inte det var en god idé med sandaler på. hehe. vi hade nog gummistövlarna med oss men dom åkte i väskan eftersom att tilda skulle åka vagn till bilen ;) Nå vi kom hem iallafall efter mycket om och men. Skönt. Brutus var inte alls lika glad över att vi var hemma eftersom att han hatar att vara ensam, men är endå sur för att vi kommit hem. knäpp katt. :) Nå sedan donade vi på här hemma. var ute då det var uppehåll och inne då det önsregna. Tilda hade som vanligt en bra dag. Men somnade dåligt, hade en dålig natt dessutom. Men hon fick sova mellan oss. MYSIGT. Händer mera sällan nuförtiden. Kanske hon behöver eget rum, men samtidigt känns det ganska tryggt att ha henne nära i samma rum, men jag vet att dagen kommer att komma då hon ska sova ensam. Men det är så det är bara. Jag jobbade lördagen vilket faktiskt var skönt. :) Medans jag var på jobb donade Mika och Tilda på som vanligt. Dom var till bilmacken och drack kaffe samt åt glass. Träffade lite folk. Sedan sov tilda en kort stund, dom käkade middag och var till garaget och skruvade lite, det hade gått jätte bra. Tilda tyckte att det var jätte roligt att vara där. Enda till hon hade vällt en däckstrave :) Då ville hon bara hem. snuttis. sedan då jag kom hem hade Mika fixat cykeln med nya däck och satt på cykelstolen, det var det bästa som hänt tror jag att tilda tyckte iallafall :) Hon klappade händerna och sa Cykla roligt, oj mamma cykla fort. Roligt. Hon var så glad över det att vi faktiskt cyklade runt hamnen lite efter nio på kvällen :) Lördag som det var, hehe. Sen bar det av hem och sova gottis. Nu idag söndag har jag jobbat 8-14 även det var riktigt roligt att göra :) Tilda hemma med pappa sin, dom låg sött och sussa då jag kom hem :) snuttisar. men sedan sprätta mika ur sängen och for till garaget. tilda sov ganska länge medans jag redde upp hennes kläder i byrån. Shit jag är nog en shopaholic på barnkläder, ungen behöver en hel garderob snart. herrejessus. jag trodde att hon snart skulle växa ur det mesta, men ikke så jag handla mera jag barra. INTE smart. Nu får det inte plats en enda lite grejj till i hennes byrå för då rinner det faktiskt över. haha. roligt att handla kläder till henne. LITE bebissjuk börjar jag bli, men det får vänta dom har sååå söta bebiskläder på kappahl just nu att man bara får krupp i fingrarna. väntar på att ngn nära ska ha knodd så man kan handla lite pyttesmåkläder ;) Nå det finns fina kläder till tilda oxo :) Tilda och jag cyklade till strandnäs idag vilket var riktigt roligt. :) Sedan hem igen och käka jordgubbar med glass, det blir nog att ta cykeln till bilmacken imorrn det är bra motion och tilda får frisk luft :) och dessutom har jag ju då gjort ngt gått för miljön haha. nej nu ska jag faktiskt sova :) sov gott.
kram// Mamma Bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback