Ny vecka.

Idag har jag och tilda varit på stan. :) mycket skojj :)
Jag köpte nya pumaskor till oss båda, Puma freak som jag är ;)
Sedan gjorde jag ett jätte kap och köpte en nersatt reima jacka till Tilda som bara kosta 30 euro!
Den var jätte fin så nu har smulan höstjacka till parken som man vet att håller för allt vad en snart treårig dam kan hitta på :)

Var även imorse till MVC och allt såg bra ut. bebisen får komma då den vill ;) Min livmoder hade dragit ihop sig, vilket var bra. hade gått från 32cm till 33cm inte undra på att pyret har det trångt i magen just nu :) hehe.
BM beräknade vikten på pyret också, låg ungerfär mellan 2400-2500gram :) Så det kommer att bli en lagom stor bebis :) Hjärtljuden hade även dom gått till det normala på 140 :) Ganska skönt faktiskt att veta att allt e okej :)

Så ikväll har jag klippt gräsmattan samt slipat spackel i lekrummet. allt för att få igång förlossningen. Imorrn blir det att fortsätta städa huset samt att måla lekrum :) hehe.

Nu är det natti natti.

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

ta och köp några nya klädesplagg, boka bord på restaurang, ordna barnvakt och T och .. och.. sen ska du få se att när ni väl står klara att gå och njuta lite god mat och tid på tu man hand - DÅ sätter det igång!

2010-09-02 // 06:59:56

Hehe Ninni då kommer det att hända i helgen, Tilda ska vara me mommo lördag- söndag. Plus att vi får gäster från sverige eftersom att det är streetrace ;)

2010-09-02 // 14:06:48

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback