Pyret

Var ju till dr. frankman idag. fick inte det svar jag ville ha :( Jag har öppnat mig lite, så jag fick medicin att äta i 4 veckor sedan fick bebis komma då deit ville för då var 36veckors gränsen nådd :/ Känns lite obehagligt faktiskt.. Pyret har inte heller flyttat sig, ligger snällt med huvudet uppåt och alltid på vänster sida... Så nu ska jag äta en medicin som egentligen är till för allergiker, det negativa med det är att man får lågt blodtryck av den och det har jag redan 90/50 ligger det på alla dagar. :/ Så han trodde att denna medicin inte kommer att fungera på mig. Men det var det bästa han hade. Skulle även träffa MVC oftare för att kontrollera att allting är okej med blodtryck och annat. Men jag ska helst bara ta det väldigt lugnt. fick inte lyfta tilda heller eller springa runt här hemma som en galning.. bara att lyssna på doktorn... han hoppades iallafall att denna medicin skulle fungera, men han visste inte. Jag hoppas också det, men egentligen tror jag att dom har fel på datumet att bebis ska komma 30 augusti.. men man ska inte säga så mycket om det... hoppas att jag kan fara till parken zoo med tilda o familjen.. men det ser inte riktigt ut som att det kommer att bli av för min del :( mycket ledsamt. Men jag måste ta hand om mig själv..

hmm.. bloggar mera ikväll...

kram mamma bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

Ja det viktigaste är att du och pyret mår bra nu.

Visst är det kul att åka bort med familjen och kul för Tilda, men trötta inte ut dig!! Kanske ta en kortare trip nu och spara parken zoo till nästa sommar eller så... Nåja sköt om dig hur som helst!

2010-08-05 // 09:28:15

tack ninni! :)

2010-08-06 // 11:41:31

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback