Jag vet...

Att jag inte har bloggat på jätte länge. Men har verkligen inte ens haft tid med att blogga... :/ Har varit mycket nu. Tilda har haft en massa utbrott eftersom att jag och hennes pappa har börjat att gadda ihop oss. Och verkligen hålla fast vid ett nej och inte ge efter. Detta har varit ganska påfrestande för både oss och Tilda. Men men. Det blir nog bättre. Dock har hon ju emellanåt jätte underbart humör och pratar och frågar en massa! Det är jätte roligt. Dock ska jag och Tilda ha en dag i veckan som bara hon och jag gör någonting tillsammans för just nu har vi inte det. Och det skulle verkligen behövas. Men ikväll ville hon bara vara hemma med Pappa och jag fick fara ensam till stan, hade ju tänkt ta henne med mig men hon ville verkligen inte.
Så då fick hon stanna hemma med Pappa och Ludwig. Jag for med syster Lina och det var faktiskt riktigt roligt :)) Hitta en 30års present till Mika och herregud vad jag och Lina skrattade ;). Nåja i Maj får ni veta vad det är :)) hihi!

Ludwig går det bara framåt för. Han har börjat ta tag i saker och håller sedan stenhårt fast i dom. :) Han ler och skrattar mest hela dagarna. Och det är jätte jätte mysigt. Han sover endå bra nätter men jag skulle vilja att han sov ute i vagnen oftare än vad han gör. :/ Men det ska väl bli bättre, tror att det är för att han tycker att det är för tyst att sova ute eftersom att det alltid är full fart inomhus med storasyster. ;)) Men jag ska göra ett ordentligt försök nästa vecka för jag vill verkligen att han sover ute. Det är bra för barn att sova ute. Tilda sov ute flera timmar oavsett väder fr det att hon var 6dgr gammal tills hon var ca 2.5år :)) Och hon har varit sjuk en handfull gånger. Så jag skulle hemskt gärna vilja att Ludwig oxo sov ute. Men men... Han har även BLÅ ögon som jag oxo har :)) Tilda har ju bruna som sin pappa :)) Det är verkligen jätte roligt att han får blåa ögon :))
Han har verkligen en underbar personlighet :) Precis som Tilda, dock är ha mera självständig, men det beror nog mycket på att han får sitta mycket i babysittern då jag donar på hemma eller i bärsjalen, så han vet att jag inte riktigt hinner med så mycket mys. Men då Tilda är i parken brukar vi mysa iallafall :) För då har jag bara fokus på honom. Så mysigt att sitta i soffan o bara titta på varandra. Dock skrattar ju han mest men iallafall :))

Har inte annars gjort så mycket, varit i stallet med Cheeky, har även satt igång med ridningen vilket är jätte roligt :) Känndes lite konstigt att sitta i sadeln igen efter ett ganska långt uppehåll :) Men nu är det på gång igen och det är så sjukt skojj :)) Får även hjälp av sofie vilket jag är evigt tacksam för :))

Nej nu vaknade lilleman igen :) Dags att försöka få han att sova för natten.. hoppas hoppas!

natti natt!

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback