Lucia!

Ja då var det lucia år 2010! hujuj vad tiden går fort. Tilda ska få vara lucia och ludwig ska få vara tomtenisse, fast han lär nog sova hela lucia firandet han. :)) Men endå. Ska ta massa kort på mina söta barn. Idag har varit stressigt för tilda ville verkligen inte fara till parken och jag orkade inte bråka med henne om det. dessutom blir det pizza till middag idag för vi hinner faktiskt inte laga någon middag då vi ska vara i stan kl 18. :)) Ska bli jätte skojj iallafall. Nåja...

Jag är jätte jätte trött.. håller på att bli sjuk.. men massa vitlök så kommer jag att vara frisk som en nötkärna :))

Nå nu ska jag rasta bykmaskninen ;) sedan e det full fart igen.. PUUUST! men men imorrn blir det lugnare iallafall.. tror jag... :p

Så trevlig lucia på er alla!

Kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

Ja trevlig lucia på er också - men tiden rusar ju så att lucia var igår! jag hann inte riktigt med!

Ja det är bra med hämtmat och matställen för ibland HINNER man verkligen inte göra mat!!

ha det gott!

2010-12-14 // 07:13:21

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback