ny dag..

har varit till sjukan idag. kännde mig konstig imorse. jätte trött, hade domningar i händer, armar och ben. jag förstod ingenting. trodde jag hade feber men det hade jag inte... for sen till sjukan på eftermiddagen hade ett blodtryck på 85/55 INTE SÅ KONSTIGT att jag har varit och är trött. shit. jag brukar ha högt blodtryck. men sen har man skenat på som en skollad kanin i snart 8 dagar också. full rulle på jobbet och full rulle i huset. Men det börjar ta sig där ute i jomala nu. taket i vardagsrummet vart ¨målat av Mika ikväll. skönt. sen skulle matsalstaket målas om mika hann. tildas rum blir färdigt målat imorgon sedan är det hennes mosters tur att göra sitt konstverk. sen tapet. tildas rum borde vara klart nästa vecka. vi har även hittat färgen till vårat sovrum :) bara gipset som ska upp där. väntar på dörrarna samt golvet. men dom kommer in sist. våran elektriker är snart klar och vi har verkligen fått mycket hjälp av familj och vänner. det kommer att bli en välfylld inflyttningsfest. :) så snart ska jag fara till ikea och göra av med lite pengar, måste även fara till hööks och handla ett innetäcke till cheeky. mycket på agendan. jag väntar på att det blir sommar så att jag får tvätta alla täcken. herregud vad dom är skitiga iallafall. cheeky har verkligen blivit bättre efter att kiropraktorn gjorde sitt jobb. bara ny skoning kvar :) var till mamma och käkade lakkorv m potatis! fyyyyy vad gott. tilda gillade det inte, men vi andra!!!! 
sen var vi och tittade till mika och nu sitter jag hemma efter en ganska bra dag... men en trött sådan... ska dricka lite hemlagad svartvinbärssaft som min gummor lagat :) ganska nice. sen blir det sääängen. sjukt trött. sovmorgon imorgon då tilda ska till sussi först 09.00 och jag hoppas på en bra dag. får nog ringa medimar annars, så dom får kolla upp mig, litar inte mycket på sjukan inte..

nuuu mys med vovven... natti natti!

KOMMENTARER,
» ninni

Ojdå, ditt tryck var väl inte alltför mkt att skryta med. Hoppas det reder sig!

2010-02-04 // 09:19:34

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback