sjukskriven en vecka..

Jaha då har man ådragit sig en sjukskrivning. igen. fattar inte. men som österberg sa att man ska vila då man är ledig och inte fara på som en duracell kanin. :) haha. men jag förstår inte mitt tryck har varit konstigt och jag har varit konstigt trött hela veckan. Har glömt saker och en massa  annat. Har försökt att minnas men inte gjort det. Måsta haft påminnelse på telefonen för att ens komma ihåg saker. usch vad jobbigt det kan bli ibland. men jaja ibland blir det som det blir. Hoppas att man mår bättre nästa vecka så man kan fara på jobb igen. stackare. vi som inte har vikarier. :(  men man får ingen guldstjärna för att vara på jobbet då man är sjuk då kan man vara hemma istället. och det är jag nu. dags att ta hand om sig själv för en gångs skull. nåja.

huset börjar det ta sig. Mika har varit duktig. Han har målat vardagrummet och målat takena i matsal och vardagsrum. Imorrn ska matsalen få färg. Mika ska hämta fondtapeten och mera färg. Jag ska ju bara göra så lite som möjligt enligt läkaren. så han tar hand om det nu. jag har ju fullt upp sedan med tilda jag hela kvällen. lika bra att ta det lugnt. Tildas gammel morfar har tapetserat hennes rum klart idag. Det har gått bra. Lite knivigt vart det på slutet. men men. mitt fel jag beställde för lite tapeter tydligen... hoppsan. men iallafall det blir endå ett bra slut resultat. syrran ska börja med hennes väggmålning imorgon så allt kommer att gå som planerat. verkar som att vi kanske flyttar i början av mars. väntar på att det ska komma nya soffor till tillfället också. :) men den måste vara mjuk soffan och stor, det är många som ska få plats i den. stor familj kräver en stor soffa.
men har en så länge kommit tilll att det blir ett genomgående ektema i huset på möblerna för att det ska passa färgerna och golvet vårat. :)

har idag lärt tilda säga: bra kvinna reder sig själv. ;)

nu sooova. natti natti...

KOMMENTARER,
» ninni

HEJ! Ja ta hand om dig nu, huset står kvar och ni har tid på er att fixa även om man såklart vill ha det klart fortare än fort. Men din hälsa är viktigast så är det bara.

2010-02-08 // 13:28:25

Kul att d går framåt i huset, vi e nyfikna att komma o titta vi... Ta hand om dej och försök ta d lite lugnt också. Kram

2010-02-08 // 19:17:57

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback