Sund

Har gömt oss i sund i snart en veckas tid pga KALLT i lägenheten hemma istan. Går inte att vara där, bara brutus katten som inte klagar. haha. Tilda har dessutom varit sjuk så vi stack till henns mommo i sund. Mycket trevligt. :) tur att man har henne annars hade vi frysit ihjäl :( I huset har det gått lååångsamt framåt eftersom att jag började jobba igen i måndags. Och Mika fick stanna hemma med Tilda, men imorrn gör vi ett försök att skicka tilda till hennes dagmamma. Och hoppas på att det går bra. Min ena kusin och hennes barn är påväg hit till ön så det ska bli skojj att träffa dom :) var ett tag sedan nu. Men imorrn ska jag fara och handla färg till hallen och väv till köket. Sen blir det nog jätte bra. är ledig torsdag fredag så fredag ska jag måla hallen första gången. :) Mika ska handla golvet till hela huset imorrn, moffa har målat klart listerna så med LITE tur så flyttar vi in om ca 2 veckor! yey ÄNTLIGEN!!!!

Med bebis i magen är det bara bra :) jag hade glömt hur hungrig man blir då man är gravid, herreguuud vad jag äter. Med tilda åt jag inte lika mycket så jag tror det är en grabb. Nåja jag slipper iallafall spy det är huvudsaken :) Tuttarna ömmar som faaaan! och magen spänner och drar åt alla håll. herregud endå, men det känns jätte bra endå. BARA 6 månader kvar jippiiii!! ÖH tidsoptimist javisst. hoppas bara att bebis inte går över tiden för jag vill verkligen att tilda ska få ha sin september månad för sig själv. Men man vet aldrig. vi hoppas på det iallafall att bebis kommer på den beräknade dagen! :)

Nååja nu ska jag snart gå och sova. Ska bara reda upp köket som jag lovade mamma att göra. :) sen tidigt imorrn upp för att köra till stan. :)

kram Mamma Bammen

KOMMENTARER,
» ninni

Kul att det snart är dags för er att flytta in! Spännande! Själv skulle jag helst flytta från huset istället ;-) Sälja bort det, och slippa bry sig om snöskottning, renoveringar, kalla källare och annat...

Latmasken har drabbat mig! :-)

Sköt om magen!

2010-02-25 // 07:34:36
» Emma

Kul att no får flytta in snart, vim måste komma och se hur de går för er!, och KUL att de snart kommer bebbe igen^^

2010-02-25 // 07:40:59

URSÄKTA vänta lite... BEBIS i MAGEN??? nu har vi verkligen vart dåliga på att kommunicera me varann! Grattis gumman! Ne va fanken nu ska vi nog verkligen bli bättre på att höras! o ha playdates me kidsen! :) Kram

2010-02-25 // 09:53:40

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback