öh!

Jag är trött. Men det har med värmen att göra, absolut. Men samtidigt är det ca 9 veckor kvar tills förlossningen och det har säkert med det att göra också. :( Men lite tröttare är jag iallafall. Men samtidigt är det spännande att det inte är lång tid kvar. :) Ska bli jätte roligt att se vem pyret är och vad det är för kön på bebisen ;) Den sista bebis jag tänker skaffa iallafall, vill inte vara gravid flera gånger :p Visst d e jätte mysigt att ha en bebis i magen o känna att man har ett liv som växer inom en :) MEN det är faktiskt inte roligt att inte kunna göra samma saker som alla andra, jag har dessutom haft ganska ont hela graviditeten. denna förbannade foglossning, man kan inte ens gööra något vettigt. :( fyyy fan! vill ju kunna gå ut och gå med tilda o Mila UTAN att behöva stanna var annan meter då man inte kan gå längre... Men vi har löst det ganska bra genom att tövvla runt ute på gården och träna Mila i lydnad istället :) Duktig hund man har :) Lite hyss som fortfarande e svåra att bli av med men det ska nog gå. :) envis matte lixom :) hehe.

Har haft en ganska bra dag i övrigt, träffat vänner från sverige över dagen :)
kanske mika snart kan starta ett eget företag vilket skulle vara super men det berättar jag mer om då det verkligen intreäffar ;) haha

ikväll blir det ganska lugnt faktiskt. ska kanske se lite film med mika OM tilda behagar somna tidigare idag än igår ;)

natti natti...

kram mamma bammen


KOMMENTARER,

tack så mycket

2010-07-29 // 17:42:45

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback