Fredagsmys om det så är det sista jag gör ;)

Jaha då var det Fredag vilket innebär popcorn o IDOL. Mycket viktigt!!!! får ej missas! Jag hejjar ju då på Jay Smith! Han e så förbannat duktig på att sjunga, jätte duktig. Jag bara älskar hans raspiga röst. Den ger mig gåååås hud!

Idag har jag haft fint frukostbesök av emma o theo det var så trevligt. Sen så packa vi barnen i bilen o skjutsa tildi till parken och vi for vidare till sofi och linus på spontan fika :) Mycket trevligt i vanlig ordning :) Alltid skojj att snacka massa skit! ;)

Sen hade jag underbara lille Albin, mosters troll en stund medans hans mamma var o motionera :) Alltid lika trevligt att ha han, han e alltid så go o rar! <3
Tilda har haft en bra dag på parken med massa lek och vinterns första pulkåk :) Skojjsigt!
Imorrn ska jag o hon åka pulka har jag lovat ;)
Ludwig har idag haft en mycket vaken dag. Jag vaknade av hans underbara skratt kl 07.30 och sen dess har det varit idel leenden o skratt. Han har bara tagit lite powenaps på typ 10 minuters mellanrum :) Såå sötis! Och nu ikväll så passa han på att sussa gott i vagnen då jag becki kitte o vovvarna var ut och gick med Cheeky. Det var duktigt kallt ute, men jätte fiiint med all snö och fullmåne :) Men jag saknar sommaren och alla ljumna sommarkvällar. :) Cheeky mår mycket mycket bättre och har verkligen gjort framsteg i sitt mående. Hon är mycket pigg och glad. :) Träffade även Sofie i stallet som släppte in hästarna ikväll. :)
Jag pyssla även om cheeky, flätade hennes man och fixa henne fin. Hon e sååå snygg i sitt blåa täcke :) Gullegumman!

Nej nu ska jag snart poppa mina popcorn.. dricka min lääsk och sedan mina damer och herrar är det dags för FREDAGSMYYYYS!!!!

(just det tilda ska bara hopp i säng först så jag får mysa ifred med gubben)

Ha en underbar fredag alla läsare :)

Kram Mamma Bammen


KOMMENTARER,
» Ninni

Oj vad fin header!! Kanonis!

Ja barnen är det finaste man har, så är det bara, oavsett om de är många, få, korta, långa, mörka, ljusa, stora eller små...

2010-11-20 // 04:52:50

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback