Ludwig!

Älskade Lille Ludwig skrattade sitt första riktigt hjärtliga skratt idag!!! :) Im a HAPPY MOMMY!!!!

han e bara för söt.. helt plötsligt kom det härliga skrattet då han satt i sin gunga o titta på sina djur som snurra runt! Älskar!

Jag e lite virrig idag, känner mig uppåt men endå ledsen! men det kommer nog att gå över snart.

jag är så tacksam mot många människor i mitt liv just nu, jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna dom men jag har dom iallafall. Och jag kan inte säga till dom tillräckligt att jag är tacksam!

Jag hoppas att dom en dag behöver samma hjälp jag får och jag kan återgälda detta på något sätt.

bloggar mer senare.. Ludwig e tydligen jätte hungrig! igen hehhe :p

kram mamma bammen

KOMMENTARER,
» Emma

Va roligt att du har börjat blogga mera igen:) De är kul attt läsa hur de går för lillen!!Kram

2010-11-16 // 16:29:36

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback