Mödrarådgivningsbesök!

Var till MVC idag :) Det gick bra, bokade in ett möte för snack med barnmorskan som hade hand om våran förlossning... nästa tisdag... :) Ska nog gå bra tycker jag. Har ju endel svackor efter förlossningen men det är ju normalt så vi får väl se... :/ Dock var dom inte glada över att jag gått ner 10 kg efter förlossningen på så kort tid! Men vad ska jag göra.. jag bara äter och äter och äter... kan inte göra mer lixom... Dessutom är Ludwig ganska tissfixerad. Han bara tissar o tissar o så länge han gör det så kommer jag INTE att gå upp i vikt lixom... :( Men men jag hoppas att jag inte går ner mer nu för då kommer jag att se ut som en Pinne och det vill jag verkligen inte göra... :/ Så nu ska det ätas och ätas! Vill inte neer mera nu....

Annars var det riktigt trevligt att träffa min BM o Ludwig ja han bara SOV och fortsatte att sova.. Lilleman!
Tilda hade haft det bra på parken iallafall. Mycket bra. Hon gillar att fara dit och blir ledsen då hon inte får fara :) Så det e ju bra att det äntligen har svängt :)

Idag har jag haft torsdag!?? fattar egentligen inte varför... men iallafall...
Så det är på fredag och inte imorrn jag ska ha Albin en stund, det ska bli jätte roligt. Har inte träffat mosters lille gulle på jätte läääänge och jag ser verkligen framemot att få ha honom en liten stund :) TUR att Mika jobbar kort dag så han kan vara hemma tillsammans med mig, tilda, ludwig o albin :) Kanske blivit lite stressigt annars. haha!

Imorrn ska  jag iallafall på kaffe till sofie :) Ska bli skojj att träffa henne igen :) var ju ett tag sedan sist men en jädra massa telefonsamtal har det iallafall blivit :) Ska bli jätte jätte roligt ;)

NU ska jag soooova!

Kram Mamma Bammen


KOMMENTARER,
» Ninni

Ja det tar nog på en att amma bäbisar.

Men var gla mitt i allt du att du kan unna dig bakelser, choklad och chips utan att gå upp! ;-))

2010-11-18 // 08:42:25

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback