Update!

Jaha kära läsare, har blitt dåligt med detta bloggande.. har inte riktigt tid med det.. :/ Mycket att göra med en bebis och en 3 åring samt ett helt hushåll att ta hand om :)

Nå men lite har hänt iallafall.. just nu är det snökaos på Åland, vitt o jävligt. jag hatar vintern.. finns inget roligt med att frysa hela tiden.. :( menmen..

Pyret har fått ett namn och ska heta LUDWIG, våran lillkille har blivit stora killen han är ju endå 1 månad nu och har redan börjat skratta och le! <3 sötisen!

tilda gillar att vara stora syster och hjälpreda. har haft en svacka dock med lekparken, hon ville verkligen inte gå dit. men nu verkar det ha vänt. hon började igår igen att gå dit :) DUktig tjej.. men iaf..
har haft ganska mycket att göra här hemma dock är ingenting klart ännu.. :( Vill verkligen en massa med detta hem men det går inte alls min väg.. suck.. har man en karl som är totalt ointresserad så har man..

tilda har varit på sin tre årskontroll oxo och det gick bra. hon vägde 13kg och var 92,5cm lång :)) hehe.. inte växt mycket på 1 år men det spelar ingen roll, man vet ju att hon är frisk. det är full rulle. hon hade även bra syn och var mycket aktiv tyckte dom. dom snackade även om att hon kanske har koncentrationssvårighet.. men det skulle inte förvåna eftersom att jag och Mika har oxo det. (mika o jag har ganska lika) Så vi får se.. det kanske blir bättre då hon får börja på dagis. dom har ju helt andra förutsättningar där att ge henne uppgifter att lösa än vad jag har just nu. eftersom att lilleman är ganska mammig. herregud endå. tilda var inte det hon var pappas tjej från dag 1 men ludwig är mammig som bara den! :) lite roligt samtidigt att han är det, men endå ganska jobbigt. får inte mycket gjort här hemma och tilda känner sig ganska osidosatt. men jag tror att det snart blir bättre. ska försöka introducera nappflaska åt honom snart eftersom att dom har lovat jätte kallt i vinter och då kan jag inte ha ludwig med mig till hästarna heller. :/

jaha nej annars går det jätte bra och våra rutiner har nu äntligen kommit på plats vilket är jätte jätte skönt! och snart kanske det blir bättre oxo.. ska lura mika till uppsala och handla julklappar samt lite saker hit hem. :))

nu måste jag gå.

kram mamma bammen

KOMMENTARER,
» Ninni

Ja full fart hör jag! Hoppas verkligen de har fel vad gäller en väldigt kall vinter, hatar också vintern!

2010-11-09 // 19:43:48

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback