fredag



Lite egen tid :) Ganska skönt faktiskt. Tilda sover redan och Mika e på bowling med grabbarna :)
Jag ligger som en hösäck i soffan och bara tar det lugnt. :)
Idag har varit en ganska stressfri dag, Tilda har varit i lekparken vilket är omtyckt. Jag har varit ut till Lumparland och spanat in öppen gård :) Sen så var jag med mommo en stund, efter det har jag bara haft soffan som sällskap. :) Jag har varit mycket mycket trött idag... Men men... sånt som händer... Har iallafall sovit bra två nätter denna vecka, så kanske man orkar resten av helgen ;)

Igen liten pyret heller har kommit envisa unge ;) men den kommer då den är färdig :) Tilda fyller år nästa helg och jag hoppas verkligen att liten i magen stannar kvar där iallafall över hennes födelsedag. Sen får pyret komma då den vill :)) Börjar verkligen bli utväntad, men men. bara att tänka att det endå är 10 dagar kvar till BF så allt kan hända :)

Nej nu ska jag göra som alla andra, se på idol. sedan sova. en lång dag imorrn väntar med gårdsbesök och simmning står på schemat :)

KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback