funderar



Igår fick jag ett ganska jobbigt besked som kommer att förändra ganska mycket. Det gör mig hemskt ont i hjärtat och kräver nogrann planering. Men med lite tur kommer allting att bli jätte bra. Det är bara en extremt stor pengafråga. Men det kommer att ordna sig. Men just nu orkar jag inte med alla negativa kommentarer. Det gör mig bara ur FÖRBANNAD! Men jag håller tummarna att allting går vägen bara.

Var till MVC idag och allt såg bra ut förutom att mitt HB värde hade gått ner till 107 inte undra på att jag är extremt trött just nu... :/ Men det börjar ju närma sig förlossning, det är bara 7 dagar kvar till BF så jag hoppas att allting kommer att gå bra och att pyret missar tildas födelsedag! :)) Men egentligen spelar det ingen roll eftersom att pyret endå kommer att vara lika älskad och önskad endå ;) Dock kommer nog tilda att tycka att det är lite jobbigt att dela födelsedag med sitt syskon. men det blir nog bra endå. :) Pyret mådde bra i magen och Tilda skötte sig utmärkt på MVC det var faktiskt roligt att ha henne med sig, hon pratade och frågade en massa frågor och det har hon inte gjort förut. Så det känns bra att hon börjar bli mer och mer medveten om att det snart kommer att komma ett  syskon. :) gullungen min!!! :)

Nu ska jag sova så jag orkar med den tidiga morgon jag ska ha imorrn, ska ju släppa ut hästarna imorrn :))

natti natti.

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Ja jag vet ju inte vad det handlar om, men tror man ofta känner på sig vad som känns bra, vad som blir bäst... och jobbiga, negativa kommentarer kan man vara utan! Om folk ändå skulle fatta hur mkt det sårar och trycker ner ?! Många kanske tror att det är i alla välmening, men ofta är det ju inte det för den det handlar om. Alla lever SINA liv på SITT sätt. Jag ogillar "mallen" att det "ska ju va så" eller "folk förväntar sig det"....

Nej lycka till med vad det nu handlar om! Det brli bra ska du se! Hälsa pyret och klappa på magen.

2010-09-21 // 10:45:07

Tack det värmer ;) Jo allt kommer att bli bra till slut, men ibland känns det ganska hopplöst... Men med lite mera funderande så kanske det ordnar sig. pyret hälsar tillbaka ;))

2010-09-21 // 13:00:13

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback