Höst...


(bilden är tagen september/oktober 2009)

Det börjar bli höst :( Men ack så härligt det är i luften ;) Det kan man iallafall gilla..
Tilda har fortfarande sina utbrott och är fortfarande mer vild än tam, men det blir nog bra hoppas jag :)
Denna vecka har varit ganska lugn, har inte gjort mycket. Tilda har varit i lekparken och verkar gilla det. Dock så finns det en pojke som inte är speciellt snäll med henne, men det kanske går över... hoppas jag!
Men snart är det vinter vilket betyder att är det 10 minus eller mer så har dom ingen lekpark.. :( Och blir det som ifjol så då kommer det inte att vara lekpark på hela vintern... hmm...
Men jag har planer, massa planer för Tilda som vi kan göra under vintern. Pyret kommer ju endå bara att sova mesta delen så då måste jag och Tilda hitta på saker. :)

Har varit ganska mycket hos Cheeky dom senaste dagarna, det har varit riktigt skönt och avkopplande.
Verkligen underbart. Samt att jag har släppt ut hästarna tisdag morgon, vilket har varit riktigt nice.
Det är så underbart att se alla djur och när solen stiger upp över träden, det är jätte fint. Men kallt som tusans.
Cheeky är inne i en mys period tror jag, för hon vill inget hellre än att mysa. :)
Haha nu undrar ni säkert hur man kan mysa med ca 500kg häst ;)) Men det går faktiskt. :)

Idag ska vi verkligen inte göra speciellt mycket, jag ska köpa lite chips och hyra en film åt tilda som vi ska se tillsammans ikväll :) funderar bara vikken disney film man skulle ta. imorrn ska vi fara och simma samt att jag ska försöka att hinna måla klart i lekrummet så att vi kan börja inreda och åka efter skötbordet.
Har gett upp om att pyret kommer denna helg.. tror att hon/han kommer på tildas födelsedag, hade tänkt att jag o Mika skulle fara ut och äta men han har inte tid med det :( Så det blir middag hemma...

Nu ska jag utfodra lilla damen samt våra husdjur... sedan blir det lunch med mika och sedan åker tilda till parken.

kramar mamma bammen


KOMMENTARER,
» ninni

Hehehe men det är ju smart att samla födelsedagarna på samma dag - en dag mindre att städa och baka till ;-))

Vilken vacker häst!!!

2010-09-10 // 09:07:14

hehe sant ninni sant :) men jag tror att tilda blir lite ledsen om mamma o pappa missar hennes födelsedag och e på BB istället ;)



Tack ja visst e hon en skönhet :)

2010-09-10 // 09:30:39

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback