orken e tillbaka!

Har inte haft ork att blogga sedan sist... Men nu har jag iaf lite ork över..

Imorrn var det ju egentligen meningen att vi skulle fara på kräftskiva, MEN eftersom att vissa människor inte kan umgås med andra vissa människor så struntar vi i att fara och har en lite get togheter här hemma istället! O kul blir det för jag får endå äta kräftor hehe! :)

Så nu sitter jag här hemma ensam eftersom att Mika ännu en gång är i garaget och mappar en annan bil :) Det märks verkligen att det är race ;) Så hela denna vecka har gått ut på att mappa bilar samt att skruva. Men det är bara en vecka förr var det 3 månader så jag ska inte klaga ;)

Våran goda vän Palle kommer med sista färjan ikväll så han borde snart vara här :) Ska bli jätte roligt att han kommer över för det var verkligen länge sedan vi träffades. :/ Men det blir ju så eftersom att han bor i sverige och vi på åland. :) Men tur att det finns telefoner iallafall.. Tilda vart jätte glad över att han skulle komma över och bo hos oss. :) Jimmy får också sverige besök som ska bo hos honom fernis och några av hans vänner kommer över. Sedan har vi Danne och hans tjej Emelie som också kommer att vara på ön över helgen :) Ska bli jätte skojj att träffa alla eftersom att jag inte har varit med till sverige på race och träffat dom så ska det faktiskt bli jätte jätte roligt att träffa några ur sommar familjen i två dagar :) Tilda kommer att vara med imorrn sedan åker hon och sover över hos mommo o moffa :) Så Mika och jag ska få vara med våra vänner, ska nice att bara få vara vuxna. :) Dessutom träffa vuxna och prata om annat än barnuppfostran! :)

Men iallafall Tilda har varit på lekparken och det har funkat bra, idag lämnade jag henne ensam mellan 12-14 det hade gått jätte bra sa parktanterna. Hon var mycket nöjd och tillfreds med tillvaron. Men jag känner att det kanske inte riktigt kommer att räcka för Tilda. Men men... Det blir nog bra så tänker jag iallfall.. Dags att släppa lite på kontrollen iallafall. Och inte vara hönsmamma jämt! :)
Har varit lite lugnare här hemma iallafall, men hon har fortfarande jätte mycket utbrott. men det är nog mitt eget fel, ska börja med nya rutiner nästa vecka och se om det blir bättre. vilket jag hoppas på! Men vi ska göra det bästa av alltihopa! :)

Pyret har beslutsångest iallafall. Vissa dagar är det full rulle och det trycker på neråt som bara tusans! Men efter en timme eller två så slutar alltihopa och jag får lungorna upptryckta i halsen! Litet busfrö har jag i magen iallafall ;) MEN tilda hade också beslutsångest då hon var i magen så jag tror att det kommer att dröjja väääldigt länge innan bebis tittar ut. Men magen har iallafall trillat ner så det är ett mycket gott tecken! :)) Jätte glad är jag över det!! :))

Neej nu ska jag se på bodyguard sedan blir det nog natt natt så jag orkar med morgondagen eftersom att det ska vara race race!! :) ME LIKE ALOT! dock inte att det är pissiga tider för körningen men endå.. roligt att det händer ngt på denna ö iallafall! :)

natti natti

kram mamma bammen

KOMMENTARER,

HEJ! Så Pyret behagar vänta på sig lite ännu...sicken buse! Ja nå den kommer när den kommer...tror ännu det är en han eftersom den är så sävlig och hittar på bus ;-))

Skämt å sido.

Race ja, skulle velat va på streetrace i helgen, men tiden räcker inte till och hade annan planerat denna helgen och så är det så trist att det är uppdelat på två dagar :-/ Inte kkul! Men men... snart sommar och mantorp igen :-)

2010-09-04 // 16:10:50

jag föstår inte riktigt det där med att vissa inte kan umgås med andra? vad menar du? :P

2010-09-15 // 21:41:34

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback