Elmia!

Nu sitter vi på scandic Elmia. Precis bredvid elmia mässan. Det var en lång drive igår och vi var ganska trötta då vi kom fram, men vi gick endå till mässan några timmar, träffade lite folk och bara drev omkring. sedan gick vi till vårat hotell och tog en powernap inför kvällen. Kaj o Jimmy for till city och deras hotell. efter att vi fixat till oss jag och Mika drog vi ner till city för att möta upp grabbarna och ett gäng från norrort racing som oxo bodde på samma hotell som jimmy o kaj. Det vart middag på  en lokal pub/restaurang och lite dricka till det :)) Mycket trevligt verkligen. Dock var det jag och 15 grabbar, kännde mig lite tjejig där jag satt i mitten av hela gänget. ;) Men vi hade det verkligen trevligt och det var roligt att träffa alla igen. det vart även snack om bilen samt att vissa killar försökte med tafatta försök att ragga på servitriserna haha! herregud vad killar är dåliga på att ragga iallafall ;))

Nå dom andra skulle dra vidare på nattklubb och jag kännde att jag bara ville sova efter att ha varit vaken sedan kvart i sex på morron så jag och Mika for hem till hotellet. :) Jag måste säga att detta är  det bästa som hänt, vi har aldrig varit helt ensamma, vi har alltid haft grabbarna med oss och vi har alltid gjort allt tillsammans med dom om vi har varit på resa. :) Men denna gång bor vi på skilda hotell och jag och Mika åt frukost helt solo imorse vilket känndes bra men konstigt :))

så vi har det riktigt bra ;)

Nu ska vi fräsha upp oss och snart kommer min kusin jennifer och hennes familj ner för att se på mässan tillsammans med oss :) Ska även se om vi hittar ngt roligt till barnen för det gör vi alltid då vi har varit borta ifrån dom.
Vi saknar dom massor och det ska bli skönt att komma hem till dom igen. Älskade barn. <3

jag skriver mer om våra äventyr på måndag ;)

Kram mamma bammen

KOMMENTARER,

Va härligt att höra att ni har det så bra :) Egen tid tillsammans är nyttigt :)

Kram på dig favvohäxa <3

2011-04-23 // 15:21:48

Tack gumman! ja det känns verkligen bra. Men saknar barnen massor. Hoppas att du o kidsen har en underbar påsk :) Kram på dig med min favvohäxa :)) <3

2011-04-23 // 17:29:08

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback