Imorgon bär det av :))

Min

Imorgon far jag och min älskade till Jönköping på Elmia mässan :) Ska bli jätte roligt. Fick det i present av mamma och hela min familj samt Mikas mamma allt betalt och klart bara att stiga på båten imorgon bitti :) Känns underbart att få fara iväg och njuta av varandra.

Barnen ska vara med mormor och morfar. :) Det är första gången Ludwig ska sova borta och jag är lite små nervös över det, men det kommer att gå bra. Det vet jag. Mamma har ju endå uppfostrat 6 ungar före sina barnbarn så det kommer att gå utmärkt :) Men som mamma är man endå nervös, jag hoppas att Ludwig och Tilda sover hela nätterna så att Mamma orkar med mina små vilddjur :)

Vi ska sova där inatt tillsammans med barnen, för att sedan fara till stan imorgon och ombord på rosella :) Ska bli riktigt roligt. LÄNGTAR!!!

Så idag är det ganska mycket inplanerat. Jag ska fara och köpa skor till cheeky, fara till stallet och mocka, packa det sista och sedan fara till barnens mormor :) Mycket att göra i vanlig ordning men men. Jag har iallafall städat och tvättat så det är gjort så vi har ett fint hus att komma hem till på söndag kväll eller måndag eftermiddag. Beror på om vi sover hos mamma från söndag till måndag eller ej!

TACK MIN UNDERBARA FAMILJ FÖR ATT NI HAR GETT MIG OCH MIKA DETTA!!! VI BEHÖVER DET VERKLIGEN!!! ÄLSKAR ER ALLA!!!!! PUSS O KRAM MAMMA BAMMEN!!!!

KOMMENTARER,

Hoppas att ni får en jätte mysig helg raring :)

Kram <3

2011-04-21 // 14:55:33

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback