Julen

Har varit o som vanligt fick barnen julklappar i överflöd :) leksaker o kläder fick dom :) deras gudföräldrar, mormor, morfar, gammel mormor o gammel morfar med fru och mostrar o morbror är som vanligt lite över generösa ;) men barnen tackar allra ödmjukast för alla fina saker :) och vi tackar också för våra nyttiga julklappar :) TACK :)

Och så måste jag bara säga att mika har som vanligt gått över styr och köpt en Nikon D3100 med stora objektivet, blixt o väska samt extra minneskort åt mig :)) vart duktigt förvånad ;))
Så nu ska det bli finfina bilder här på bloggen framöver bara jag lyckas föra över bilder till datorn :)

Nå julen var toppen och firades med familjen ute i sund vi var sammanlagt 18 pers och roligt hade vi.. Dock hade Mika ngn form av magsjuka hela juldagen stackaren men mår nu som en prins igen ;) och varken jag eller barnen har drabbats :)) happy över det. Dock har Ludwig dragit på sig en rediger förkylning som kommer ganska opassligt med tanke på hans kommande OP på tisdag :/ allt är bokat och klart och jag måste ringa barn pkl imorrn och fråga om vi kanske måste avboka :( så får se vad dom säger.

Nu ska jag sova. Har tittat på 27 dresses helt okej film :)

Hoppas på att Lilleman också sover inatt så man orkar med morgondagen :)

Kram mamma bammen


KOMMENTARER,

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback