Toppen helg

Varit en bra helg i "nypan" :) liiite shopping och så fest för Patrik självklart :) roligt var det o bra gick tågresan lite nervöst för trots att vi fick skjuts av Palle till stationen så var det på fjunet att vi hann med för tåget var 10 min försenat hade det varit i tid hade vi missat det iallafall :/ nåja nu har man åkt tåg o bra gick det :) fruktansvärt smidigt om inte annat :) var så roligt att träffa våra kusiner o se nyköpings nattliv :) dock kände jag mig gammal då medelåldern var 18 ;)haha nåja lite dans o dricka var ju trevligt iaf ;) på söndagen bar det av till sthlm för shopping, men dom stängde redan butikerna kl 17 o vi var i sthlm kl 16.20 :/ bittert... Men tilda fick en onepice ljusgrå :) såååå söt var hon i den :) gullunge :) lite för stor dock men aja sånt som händer ;) ska försöka få en bild på henne o lägga upp dock inte det lättaste eftersom att tösen mest skenar runt och har blivit fotoskygg :/ nåja jag o becki fick iaf se nks julfönster o det var coolt dock sjukt mycket folk som stod och titta där så bilderna vart ej så bra :/ bussresan hem gick i sovandets tecken ^^, var ju då liiite trött efter lördagen :) så jag tackar alla inblandade för helgen o så hoppas jag vi ses snart igen.

Kram mamma bammen


KOMMENTARER,
» Ninni

Låter som en fin helg!!

Stockholm äraldrig fel! Kan tänka mig att T är finfin i sin nya klädkreation :-)

2011-12-08 // 11:11:50

Vad har du att säga om inlägget?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback